ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΟΧΟΣ Η ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ

ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ

Περιμένουμε από την κυβέρνηση και την αντιπολίτευση να καταθέσουν το

σχέδιο νόμου για την εξομοίωση, το οποίο έχει αποσταλεί σε όλα τα κόμματα και

οι πάντες δηλώνουν σύμφωνοι.Να αποδείξουν ΑΜΕΣΑ τη συμφωνία τους.

ΤΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΩΣ ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ

• Διεκδικούμε την πλήρη και χωρίς περιορισμούς οικονομική και θεσμική εξομοίωση των τρίτεκνων οικογενειών με τις πολύτεκνες και ένταξη τους στο Νόμο 1910/1944.

• Διεκδικούμε την ισόβια τιμητική σύνταξη στη μητέρα που έκανε τρία παιδιά, ανεξαρτήτως ηλικίας των τέκνων της, ως αναγνώριση του σημαντικού ρόλου και της προσφοράς της στην ελληνική κοινωνία.

• Δηλαδή να γίνει χαρακτηρισμός των τρίτεκνων οικογενειών ως πολύτεκνων, ανεξαρτήτως από την ηλικία τους και την ένταξή τους στις διατάξεις των νόμων περί πολυτεκνίας.

Κυριακή 20 Μαΐου 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ Ο.Π.Ο.Τ.Τ.Ε.




Χανιά 19 Μαΐου 2012
 Χαιρετώ σας κι αγαπώ σας,
   Μετά την ανάληψη των καθηκόντων μου θα ήθελα, αφού σας ευχαριστήσω όλους για την στήριξη στο πρόσωπο μου, να σας ζητήσω να με βοηθήσετε να μπορέσουμε να επικοινωνούμε με σωστό τρόπο, ώστε να μην υπάρχουν παραλήψεις και παρεξηγήσεις.
   Σας ζητώ λοιπόν να καθιερώσετε τους δύο εξής τρόπους επικοινωνίας μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου :
   Όσοι από εσάς επιθυμούν να στέλνουν επιστολές ή προτάσεις οι οποίες θα κοινοποιούνται σε όλους τους Συλλόγους μέλη της Ομοσπονδίας μας να τις στέλνουν στο : opotte@gmail.com
   Όσοι από εσάς επιθυμούν να στέλνουν επιστολές ή προτάσεις που θα κοινοποιούνται μόνο στο Δ.Σ. της Ομοσπονδίας μας να τις στέλνουν στο : omtritgram@gmail.com
   Επίσης σας παρακαλώ να μου στείλετε όλοι από ένα email στο οποίο θα αναφέρετε τα στοιχεία του Συλλόγου σας, αν και τα έχω, για να αποφευχθεί οποιαδήποτε παρεξήγηση ή παραπληροφόρηση μεταξύ μας.
   Εάν κάποιος ή κάποια από εσάς δεν μπορεί να επικοινωνήσει με τους παραπάνω τρόπους, δύναται να στέλνει τηλεομοιοτυπία (FAX) στο γραφείο του Συλλόγου των Χανίων στον αριθμό 2821094334 ή να με φέρει στην ευχάριστη θέση ν’ ακούσω τη φωνή του καλώντας με στο 6945996011.
   Πιστεύω ακράδαντα ότι εάν μου δώσετε αυτή τη μικρή βοήθεια που ζητώ, θα μπορέσω να ανταποκριθώ με δύναμη και διάθεση στα δύσκολα καθήκοντα τα οποία μου εμπιστευτήκατε.
   Σας υπόσχομαι ότι, θα είμαι πάντα δίπλα σας, ακούγοντας και βοηθώντας σας με όση δύναμη και γνώση διαθέτω, ώστε να κατατάξουμε όλοι μαζί την Ομοσπονδία μας εκεί που της αξίζει.
   Επιθυμώ για μια ακόμη φορά να σας αναφέρω μια φράση την οποία έχω σαν πρώτο κανόνα στην προσωπική μου ζωή :
<< ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ >>
Με δύναμη ψυχής
Ο Γ. Γραμματέας σας
Ζαφείρης Μανιουδάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: